fredag 24. mai 2013

1 meter fotoprint




Jeg vet ikke hva som fikk meg til å ta med en meter av denne fotoprinten fra S&S. Ikke er det min stil, ikke er den økologisk, og ikke var den billig... Men det er ikke så ofte man finner skikkelige "guttestoffer" som ikke har enten en utpreget retrostil, eller "pysjamas-look". Denne er jo litt frisk og litt minimalistisk på et vis. Uansett; en meter ble med hjem. Hva får man så ut av 1 meter? Denne gangen ble det 3 T-skjorter, 1 body og 2 langarma.
Ikke alle har fotoprint på baksiden, men det synes jeg demper litt og er like greit. Alle har tall. Mange av dem er bursdagsgaver og da er det jo stas med det TALLET i denne alderen! Grunnen til at flere har rød kant nede er rett å slett at jeg hadde litt lite stoff, og at de ble litt i korteste laget om de ble lagt opp. Dette motivet virker som det er tilrettelagt for nettopp T-skjorter og gensere, så det går ikke bort så mye til tross for store motiv. Men skal man lage noe større enn ca 92 i str så anbefaler jeg å kjøpe 110 cm av stoffet, så har man til å legge opp!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar